Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Tort de ciocolata


Ingrediente

Aluat:300g faina, 150g unt, ciocolata fulgi, 80g alune macinate, 80g zahar, 2 oua, un galbenus,1 plic zahar vanilat. Crema:2 foi de gelatina, 125ml lapte, un galbenus, , o lingura de rom, un praf de budinca, 100g ciocolata, 250g smantana(frisca), 80g zahar. Umplutura: 300g cirese din compot, 3 linguri amidon, 5 linguri gem de zmeura. Sirop: 3 linguri apa, 2 linguri rom,1 lingura zahar pudra.


Mod de preparare

Se amesteca bine ingredientele pentru aluat si se imparte compozitia in trei. Se coc trei foi.
Se amesteca ingredientele pentru sirop si se fierb. Se lasa sa se racoreasca si se insiropeaza foile.
Se prepara crema din lapte, praful de budinca, galbenusul de ou si zahar, amestecandu-le reci si fieband apoi in baie de abur, amestecand continuu. Se pune gelatina la inmuiat si se amesteca impreuna cu restul cremei.
Cand s-a racit, se adauga ciocolata topita, romul si frisca, omogenizand bine compozitia.
Separat,se fierb 120ml zeama de compot cu amidonul, amestecand usor.La sfarsit se adauga ciresele.
Cu toate componentele reci, se face tortul: se unge prima foaie cu gem de zmeura, apoi se intinde jumatate din compozitia cu cirese si peste ea jumatate din crema; se aseaza deasupra a doua foaie si se alterneaza aceleasi straturi.
Deasupra se pune a treia foaie si se imbraca tortul cu glazura de ciocolata. Se tine la rece inainte de a-l servi.

Timp de preparare

150 minute


Recomandari

Desert





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions