Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Curcan cu sos de maruntaie


Ingrediente

Un curcan, sare, piper, o jumatate legatura de cimbru, maruntaie de curcan, o ceapa, o telina, un morcov, foaie de dafin, doua fire de patrunjel, un sfert de ceasca de faina.


Mod de preparare

Curcanul, bine curatat, se freaca cu sare, piper si cimbru, se acopera cu folie de aluminiu si se lasa in cuptorul incins( in total 3 ore).
Pentru a se rumeni , se scoate folia dupa o ora si trei sferturi si se unge cu sos din tava, din cand in cand.
Separat se fierb maruntaiele( fara ficat)impreuna cu ceapa taiata in doua, telina, dafinul si patrunjelul, cam 45 de minute dupa clocot.
Se strecoara supa astfel obtinuta, iar maruntaiele se toaca marunt cu cutitul.
Se strecoara si sosul in care s-a fript curcanul si se prepara un sos din doua linguri sos din cratita, faina, sare si zeama de maruntaie. Se fierb impreuna pana la clocot.
Se serveste curcanul cu sosul alaturi, in care se pot adauga si maruntaiele tocate, sau se pot servi alaturi de curcan.

Timp de preparare

180-200 minute


Recomandari

Fel principal de mancare, traditional.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions