Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Salata Caesar


Ingrediente

O salata verde mare, 3-4 sardele, 2-3 linguri zeama de lamaie, o lingura sos Worcester( sau orice sos picant),piper, 30 de g parmezan( sau cascaval uscat) Pentru crutoane:o bagheta mica(8cm), un catel de usturoi,6-8 linguri ulei de masline


Mod de preparare

Se spala salata si se zvanta(prin tamponare cu un servet de hartie), dupa care se rupe in bucati.Sardelele se toaca marunt si se amesteca cu 3-4 linguri de ulei, zeama de lamaie, sosul si piper dupa gust. In acest amestec se incorporeaza salata si jumatate din parmezanul ras.
Pentru crutoane, se taie bagheta cubulete care se prajesc in ulei, dupa ce tigaia a fost frecata cu usturoi; prajitul se face la foc mic!
Inainte de servire se adauga crutoanele reci si cealalta jumatate de parmezan ras, deasupra.

Timp de preparare

25 minute


Recomandari

Se poate servi atat ca aperitiv, cat si ca fel principal de mancare.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions