Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Salata Waldorf


Ingrediente

5 mere rosii mijlocii,2 tulpini de telina taiate rondele, un sfert de ceasca de miez de nuca macinata, un sfert de ceasca de maioneza, 3 linguri sos vinegreta si o lingura smantana acrisoara. Pentru sosul vinegreta aveti nevoie de: 3 linguri ulei de masline, 3 linguri otet alb,o lingura mustar, sare si piper negru macinat.


Mod de preparare

Merele se taie cubulete mici si se amesteca cu telina taiata rondele si cu miezul de nuca.
Separat se prepara un sos din maioneza, sosul vinegreta si smantana.
Se amesteca totul, usor,pana la incorporarea sosului.
Pe farfurie, se aseaza frunze de salata verde sau spanac crud, pe care se pune salata astfel preparata si se serveste imediat.

Timp de preparare

35 minute


Recomandari

Se poate servi ca fel principal, atat la pranz, cat si la cina.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions