Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Jeleu cu nuca de cocos


Ingrediente

250g migdale fara coaja, 15g gelatina, 50g zahar, 25g nuca de cocos rasa, 3 linguri lapte de nuca de cocos.


Mod de preparare

Macinam migdalele si turnam deasupra un litru de apa fierbinte. Amestecam pana obtinem un lichid laptos, pe care il strecuram printr-o sita foarte fina.
Inmuiem gelatina in 3 linguri din acest lichid si lasam sa se desfaca.
Restul de lichid, cu zaharul, se amesteca pe foc pana aproape de fierbere. Se da la o parte si se adauga nuca de cocos rasa si laptele de cocos. Acesta se toarna treptata peste gelatina, amestecand continuu pana la obtinerea unui amestec omogen.
Turnam compozitia in forme si o dam la frigider.
Se serveste rece, ornat cu felii de miez de nuca de cocos.

Timp de preparare

40 minute


Recomandari

Desert





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions