Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Omleta cladita cu 3 arome


Ingrediente

500 g dovlecei, 2 ardei grasi rosii (capia), 4 cepe albe (proaspete), 6 fire patrunjel verde, 2 catei de usturoi, 12 oua, 1/2 lingurita nucsoara pisata, 4 linguri ulei de masline, sare, piper.


Mod de preparare

Coaceti ardeii si lasati-i sa se raceasca intr-o punga de plastic sau intr-o cratita cu capac. Spalati dovleceii, taiati-le extremitatile si dati-i pe o razatoare mijlocie. Curatati ceapa si usturoiul si tocati-le marunt. Curatati ardeii copti de pielita si seminte si taiati-i fasii. Ungeti cu ulei o forma rotunda (cu marginile detasabile) cu diametrul de 20 cm. Spargeti 4 oua intr-un castron, bateti-le cu furculita si adaugati sare si piper. Puneti la incins o lingura de ulei intr-o tigaie de teflon, caliti ceapa tocata circa 1 minut, dupa care turnati peste ea ouale batute. Lasati-le sa se intareasca, fara sa amestecati deloc si, cand s-a inchegat omleta, rasturnati-o in forma unsa. Spargeti inca 4 oua, bateti-le, adaugati sare, piper si fasiile de ardei copt si amestecati-le bine. Incingeti o lingura de ulei, prajiti omleta, asa cum ati procedat si cu prima, si rasturnati-o in forma. Incingeti cuptorul la 180C. Puneti in tigaie restul de ulei impreuna cu usturoiul tocat si lasati-l sa se prajeasca un minut, la foc mic. Adaugati dovleceii rasi, patrunjelul tocat, nucsoara si putina sare, amestecati-le bine si lasati-le sa se dunstuiasca 5 minute. Spargeti ultimele 4 oua, turnati-le in tigaie peste dovlecei, amestecati, lasati-le sa se inchege usor si rasturnati-le in forma. Bagati omleta cladita la cuptor si lasati-o sa se rumeneasca o jumatate de ora. Scoateti-o din forma cat e calduta si apoi lasati-o sa se raceasca bine.

Timp de preparare

45 minute


Recomandari

Se serveste rece, cu salata verde sau cu sos de rosii.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions