Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Penne cu sos de ardei copti si busuioc


Ingrediente

400 g Penne (macaroane scurte), 3 ardei grasi galbeni, 1 ardei gras rosu (capia), 8 fire busuioc, 1 ceapa, 1 catel de usturoi, 150 ml frisca nebatuta (smantana subtire), 2 linguri ulei de masline, 1 priza de cimbru uscat.


Mod de preparare

Coaceti ardeii, puneti-i intr-o cratita, presarati peste ei putina sare, acoperiti-i cu un capac si lasati-i asa pana ce se racesc. Curatati-i de coaja si de seminte si taiati-i fasii. Puneti deoparte fasiile de ardei rosu (capia) si cateva de ardei galben. Curatati ceapa si usturoiul, tocati-le marunt si puneti-le la calit in uleiul incins. Adaugati fasiile de ardei galben si cimbrul si lasati-le sa se dunstuiasca 5 minute. Incorporati apoi frisca sau smantana si busuiocul verde taiat cu foarfeca, gustati de sare si piper si mai lasati-le inca 5 minute pe foc mic. Turnati compozitia din cratita in robotul de bucatarie si mixati-o pana ce obtineti un sos fin. Intre timp, fierbeti macaroanele (circa 10 minute) intr-o oala mai mare cu apa sarata (multa). Scurgeti-le imediat, rasturnati-le intr-un castron incalzit, turnati peste ele sosul si decorati-le cu fasiile de ardei rosu si galben puse deoparte.

Timp de preparare

120 minute


Recomandari

Se servesc fierbinti





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions