Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Pere cu costita si sos vinegreta


Ingrediente

4 pere, 8 felii foarte subtiri de costita afumata, 200 g cascaval ras, 250 ml vin alb dulceag, piper. Pentru garnitura: 250 g frunze tinere de laptuca, 3 linguri ulei de masline, 1 lingura otet aromat, sare, piper.


Mod de preparare

Curatati perele, lasand intacte coditele, fierbeti-le 10 minute in vinul alb, amestecat cu 250 ml de apa si lasati-le sa se scurga. Cand s-au racit suficient, scobiti-le - incepand de la baza - indepartati partea lemnoasa si semintele si umpleti-le cu cascavalul ras. Incingeti cuptorul la 270 grade Celsius. Inveliti fiecare para cu cate 2 felii de costita, in asa fel incat una sa acopere si cavitatea de la baza perei, asezati-le intr-o tava si presarati peste ele piper cat de mult. Dati-le 10 minute la cuptor, pana ce costita se rumeneste, iar cascavalul din interior se topeste. Intre timp, preparati sosul vinegreta, batand bine uleiul cu otetul si potriviti-le de sare si piper.

Timp de preparare

90 minute


Recomandari

Imprastiati pe un platou frunzele de salata, asezati peste ele perele coapte, stropiti perele cu sosul vinegreta si serviti-le calde.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions