Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Peste cu susan si sos acrisor


Ingrediente

1 ceapa, 20 g unt sau margarina, 20 g faina, 600 ml lapte, 1 lingurita boia, 2 catei de usturoi, sare, piper, 60 g cubulete de ardei grasi, 1 lingura patrunjel, 1 lingura salvie, 4 fileuri de salau (a 100 g), 1 ou, 60 g seminte de susan, 3 linguri ulei, 50 g smantana acrisoara.


Mod de preparare

Se curata ceapa, se taie marunt si se caleste in unt sau margarina. Se adauga faina, se rumeneste foarte usor, se stinge cu lapte si se lasa 15 minute sa fiarba incet. Se incorporeaza boiaua, usturoiul curatat si zdrobit si cubuletele de ardei gras, se lasa sa mai dea in cateva clocote, dupa care se adauga smantana si verdeata tocata marunt si se lasa sosul sa stea cald. Pestele sarat si piperat se da prin ou, pe urma prin susan si se prajeste circa 10 minute in uleiul incins.

Timp de preparare

60 minute


Recomandari

Se serveste cu sos si cu o garnitura de legume fierte.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions