Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Sarlota de vitel cu vinete prajite


Ingrediente

1 bucata de pulpa de vitel, 6 vinete, 250 g rosii coapte, 2 cepe, 3 catei de usturoi, 2 crengute de cimbru, o jumatate de lingurita chimen pisat, 6 linguri ulei de masline, sare, piper.


Mod de preparare

Taiati carnea cubulete de 1 cm. Curatati ceapa si usturoiul si tocati-le marunt. Opariti rosiile, indepartati pielita si semintele si taiati-le bucatele. Incingeti 3 linguri de ulei intr-o cratita si prajiti cubuletele de carne circa 4-5 minute, la foc iute. Scoateti-le din cratita si puneti in locul lor ceapa si usturoiul. Dupa ce s-au prajit, puneti carnea inapoi, adaugati chimenul, cimbrul, rosiile, sarea si piperul, acoperiti cratita (pe jumatate) cu un capac si lasati-le sa fiarba 30 de minute la foc potrivit. Taiati vinetele (pe lung) in felii groase de 0.5 cm, ungeti fiecare felie cu ulei si lasati-le sa se prajeasca la cuptor - sub grill - circa 2 minute pe fiecare parte. Incingeti cuptorul la 180íC. Ungeti cu ulei o forma rotunda (cu pereti detasabili) cu diametrul de 20 cm si asezati pe fundul si peretii ei feliile de vanata, in forma de evantai. Turnati in forma compozitia din cratita, acoperiti-o cu feliile de vanata ramase si dati-o 30 de minute la cuptor.

Timp de preparare

90 minute


Recomandari

Se serveste calduta si cu sos de rosii.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions