Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Supa taraneasca cu varza


Ingrediente

O jumatate de capatana de varza, 200 g praz, 200 g morcovi, 120 g napi, 80 g telina (radacina), 1 crenguta frunze de telina, 40 g macaroane scurte, 1 legatura patrunjel verde, 20 g unt, sare grunjoasa.


Mod de preparare

Crestati tulpinile de praz in patru, spalati-le cu apa calduta, scurgeti-le si taiati-le bucati. Curatati morcovii, spalati-i si taiati-i betisoare. Spalati si curatati napii si telina si taiati-le felii mai groase. Spalati varza, indepartati primele foi si desfaceti-o in sferturi. Incingeti untul intr-o oala si caliti toate legumele, pana ce incep sa se inmoaie. Turnati peste ele 1,5 l de apa, adaugati legatura de patrunjel, crenguta de telina si sarea si lasati supa sa fiarba incet, circa o ora. Cu putin inainte ca supa sa fie gata, fierbeti separat in apa cu sare macaroanele (12 minute) si scurgeti-le. Introduceti-le in supa, impreuna cu putin patrunjel verde tocat, in momentul cand o serviti.

Timp de preparare

75 minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions