Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Tarte cu crema si pere


Ingrediente

500 g aluat fraged, 4 pere, 200 g zahar pudra, 2 plicuri zahar vanilat, 4 frunze de menta. Pentru crema: 500 ml lapte, 1 baton de vanilie, 2 oua intregi + 1 galbenus, 75 g zahar, 60 g faina, 25 g unt, 4 linguri rachiu de pere.


Mod de preparare

Crema - Despicati in doua (pe lung) batonul de vanilie si radeti miezul deasupra cratitei in care ati turnat laptele. Puneti cratita pe foc si, cand laptele clocoteste, stingeti focul si acoperiti-o cu un capac. Puneti intr-un castron ouale intregi, galbenusul si zaharul si frecati-le bine, pana ce amestecul incepe sa se albeasca. Incorporati - amestecand incontinuu - faina cernuta si laptele cald, putin cate putin. Turnati compozitia inapoi in cratita si lasati-o sa fiarba, la foc foarte mic, pana ce se-ngroasa. Luati cratita de pe foc, incorporati untul si rachiul de pere, amestecati si lasati sa se raceasca. Perele - Intr-o alta cratita puneti pe foc 700 ml de apa impreuna cu 200 g zahar si lasati sa fiarba pana ce se ingroasa ca un sirop. Curatati perele de coaja, taiati-le in doua, indepartati partea lemnoasa si semintele, introduceti-le in sirop si lasati-le sa fiarba incet 15 minute. Scoateti-le cu lingura de spuma, scurgeti-le si taiati-le felii subtiri, fara a le despica pana la capat, in asa fel incat feliile sa ramana prinse ca intr-un evantai. Tarta - Incingeti cuptorul la 180 grade Celsius. Intindeti aluatul pe planseta si imbracati cu el 4 forme mici de tarta, tapetate cu hartie de copt. Turnati crema, asezati deasupra jumatatile de para, presarati zaharul vanilat si coaceti tartele 20 de minute, pana ce aluatul si fructele s-au rumenit frumos.

Timp de preparare

minute


Recomandari

Decorati tartele cu frunze de menta. Se servesc reci.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions