Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Prajitura cu rubarba


Ingrediente

250g unt, 100g zahar, 180g faina, 70g alune macinate,un ou, 75g migdale macinate, 3 linguri praf de copt, 3 linguri de lapte, untura pentru uns,1,5kg tulpina de rubarba, 3 albusuri, 150g zahar.


Mod de preparare

Se freaca untul pana devine spumos si se adauga zahar, ou, faina, alunele, praful de copt si laptele amestecand pentru a obtine un aluat.
Se intinde intr-o tava unsa cu untura. Rubarba se spala, se curata si se taie in bucati de maxim 3cm; se aseaza peste aluat si se baga in cuptorul fierbinte pentru 20 de minute.
Se bat albusurile, se adauga zaharul si migdalele, intinzand compozitia peste aluatul cu rubarba si se mai coc 8-10 minute.
Se lasa sa se raceasca si se taie in bucati triunghiulare.

Timp de preparare

60 minute


Recomandari

Desert sau mic dejun.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions