Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Sparanghel cu parmezan


Ingrediente

1kg sparanghel,o ceapa mare taiata, 4 catei de usturoi taiati, 3 linguri de ulei, o lingura de sare, 1/4 lingurita de sos Tabasco, 1/2kg de rosii curatate, 1/2 legatura de cimbru, 300ml sos tomat, 250g mozzarela felii subtiri, 2-3 linguri parmezan ras.


Mod de preparare

Se spala sparanghelul si se taie capatul inferior( amar); apoi se leaga cu ata alimentara, intr-un buchet si se pune la fiert in apa cu sare 12-15 minute daca este alb si 8-12 minute daca este verde. Se scoate buchetelul cu grija si se pune intr-un vas pentru cuptor, dezlegandu-l.
Ceapa si usturoiul se calesc intr-o tigaie. Se adauga sarea, sosul Tabasco si rosiile taiate. Se fierb 10-12 minute fara capac. Se adauga cimbru si sos tomat si se mai fierb 20 de minute.
Se incalzeste cuptorul si se pune la copt vasul cu sparanghel peste care s-a turnat sosul, s-au asezat feliile de mozzarela si deasupra parmezan ras. Se lasa 30 de minute.

Timp de preparare

90 minute


Recomandari

Fel principal de mancare.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions