Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Manga Thai


Ingrediente

250g orez Basmati, sare, 500g file de somon fara piele, un catel de usturoi, o legatura de ceapa verde, 2 linguri de ulei, 3 linguri sos de soia, 200ml smantana, 4 lingeri vin sec, o conserva de manga, o lingura ulei de susan, o ligurita coaja de lamaie.


Mod de preparare

Orezul se fierbe in 500ml apa cu sare.
Se spala pestele, se zvanta, se taie cubulete.
Se toaca usturoiul si ceapa verde separat.
Se caleste usturoiul, se adauga pestele si ceapa verde.Se scot din tigaie si in locul lor se pune la fiert sosul de soia, smantana si vinul. Dupa ce dau in clocot se adauga si mango si se aduce iar la clocot. Acest amestec se toarna peste peste si se mai adauga ulei de susan si coaja de lamaie.
Se aseaza pe un platou, impreuna cu orezul.

Timp de preparare

30 minute


Recomandari

Fel principal de mancare.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions