Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Salata cu piept de pui


Ingrediente

500g piept de pui dezosat,4 linguri vin rosu sec, 2 linguri de amidon, 3-4 bulbi de praz, un ardei iute rosu, 2 linguri ulei, 3 linguri sos de soia, zeama si coaja de la o lamaie, 400g rosii, o legatura de coriandru, o salata verde, sare.


Mod de preparare

Se spala carnea, se zvanta, se taie cubulete si se amesteca intr-un castron cu vinul, sarea si amidonul, dupa care se pun la rece.
Se toaca marunt prazul si ardeiul iute.
Se prajeste carnea, 5 minute in ulei incins. Se adauga prazul si ardeii si se mai prajesc un minut.
Se scot din tigaie si se dreg cu sosul de soia, zeama si coaja de lamaie.
Se spala rosiile si se taie in 8; se toaca coriandrul.
Se spala si se zvanta salata, se opresc cateva frunze mai mici, restul se rupe.
Se amesteca rosiile, carnea de pui, coriandrul si salata. Se potrivesc de sare si piper si se aseaza pe frunze da salata.

Timp de preparare

20 minute


Recomandari

Fel principal de mancare.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions