Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Supa de pui cu lapte de cocos


Ingrediente

Un piept de pui cu os, taiat bucatele, 1/2 ceapa mica feliata, 5 cm ghimbir taiat feliute, 2 tulpini de praz taiate feliute( partea alba), 3 catei de usturoi, zeama de la o lamaie, 4 ardei iuti proaspeti curatati de seminte, o lingura sos de peste, o lingura sos de soia, 400ml lapte de cocos, sare, frunze de coriandru( patrunjel).


Mod de preparare

Se fierb intr-o oala, intr-o cana de apa, prazul, usturoiul, zeama de lamaie, 3 minute ca sa se dezvolte aromele.
Se adauga bucatelele de pui si se fierb 8-10 minute. Se adauga laptele de cocos, se da in clocot si se fierbe 3 minute. Apoi se adauga si sosul de peste, de soia, feliutele de ceapa si de ghimbir, ardeii iuti.Se da in clocot si se mai fierbe 1 minut.Se serveste cu orez, asezonat cu sare, sos de peste si ornat cu frunze de coriandru tocate.

Timp de preparare

25 minute


Recomandari

Fel principal de mancare.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions