Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Teriyaki


Ingrediente

4 bucati de piept de pui dezosat sos pentru marinat:2/3 ceasca sos de soia, 2 linguri de zahar, 1/2 cesacta sake dulce si o lingura sake( sau amestec de votca si apa in parti egale), un catel de usturoi, o lingura de ghimbir proaspat ras si 2 linguri de ulei.


Mod de preparare

Carnea de pui se portioneaza in felii mari, taiate in diagonala. Se inteapa cu furculita si se pun la marinat pentru cel putin 30 de minute.
Se incinge uleiul si se prajesc feliile de carne la foc mediu, pe o singura parte, fara sa se suprapuna. Se scoate carnea sa se racoreasca, dupa care se pune in tigaie pe partea neprajita.
Se toarna sosul deasupra si se fierbe 5-10 minute la foc mediu. Daca se lasa prea mult pe foc, se poate intari.
Acest fel de preparat se poate face si din carne de vitel sau porc.
Se serveste cu garnitura de orez.

Timp de preparare

nespecificat minute


Recomandari

Fel principal de mancare.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions