Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Supa de peste cu sofran


Ingrediente

200g file de somon taiat in cubulete de 2cm,2oog cod taiat la fel, 4 cartofi medii tocati cu cutitul, 2 morcovi tocati, praz taiat rondele subtiri, rosii taiate marunt, 2 catei de usturoi taiati solzisori, 700ml supa de peste, 250ml vin alb sec, cateva fire de sofran zdrobit, 2 linguri de marar proaspat tocat, o lingura de busuioc proaspat tocat, piper Cayenne, sare si piper.


Mod de preparare

Supa de peste amestecata cu vinul si sofranul se pun la fiert. Se adauga cartofii, morcovii si usturoiul si se tin 10 minute la foc mic.
Dupa aceasta se condimenteaza cu sare, piper Cayenne si piper.
Se adauga pestele, rosiile si prazul si se fierb 5 minute la foc mic.
Cand e gata, se da la o parte, se pun ierburile aromate si se serveste.

Timp de preparare

nespecificat minute


Recomandari

Fel principal de mancare.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions