Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Vinete portugheze


Ingrediente

3-4 vinete, 150ml ulei, o lingura de unt, 150g telemea, 2 cepe, 500g rosii, 2 linguri de faina, 2-3 catei de usturoi, o lingurita de zahar, o frunza de dafin, cimbru, o lingura de pesmet, sare, piper.


Mod de preparare

Vinetele sa curata si se taie in felii groase de 1cm; se sareaza si se lasa la scurs 30 de minute.
Se caleste ceapa taiata marunt in ulei incins. Se adauga rosiile decojite, usturoiul taiat, dafinul, cimbru, zahar, sare,piper. Se fierb inabusit 30 de minute.
Vinetele se spala si se scurg bine, dupa care se dau prin faina si se prajesc usor pe ambele parti.Sosul rece se trece prin sita.
Intr-un vas de yenna se aseaza un strat de felii subtiri de telemea, un strat de vinete, sos si se repeta pana se termina cantitatea. Peste ultimul strat de sos se pune telemea rasa si pesmet. Se stropeste cu unt, se da la foc iute si se serveste calda.

Timp de preparare

60 minute


Recomandari

Fel principal de mancare.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions