Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Ciorba ruseasca


Ingrediente

500g carne,300g sfecla rosie, 200g varza proaspata, 200g radacina de morcov si patrunjel, 1 ceapa, 3-4 cartofi, 2 linguri de bulion( sau 100g rosii), 2l si jumatate de apa, 1 lingura de otet, 1 lingura de zahar.


Mod de preparare

Se fierbe carnea si se strecoara supa. Se taie pai sfecla rosie, morcovii, patrunjelul, ceapa.
Se pun la fiert in supa, impreuna cu rosiile, otetul, zaharul si se fierb inabusit 15-20 de minute. Se adauga varza tocata marunt si cartofii taiati ca pentru supa. Se sting cu supa de carne, piper si dafin, sare si otet.
Cu 10 minute inainte de a fi gata, se adauga rosiile taiate feliute.
Cand este gata se adauga si carnea fiarta si taiata, iar la masa se drege cu smantana.
Pentru culoare, se adauga zeama de sfecla, care se prepara astfel: sfecla taiata felii se fierbe in supa de carne cu o lingura de otet, 15 minute.

Timp de preparare

150 minute


Recomandari

Fel principal de mancare.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions