Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Painea lui Ezekiel


Ingrediente

1/2 cana faina de orez, 1/4 cana faina de boabe de fasole sau bob, 1/4 cana faina de mei, 1 cana faina de grau spelta, 1/2 cana faina de linte, 1/4 cana ulei de masline, 1 lingura de sare, maia din drojdie, apa.


Mod de preparare

Se prepara maiaua din apa calda cu putin zahar, in care se dizolva drojdie de bere proaspata si se ingroasa cu putina faina de grau spelta; se lasa o jumatate de ora la cald, pana incepe sa creasca.
Se amesteca toate tipurile de faina si se adauga maiaua diluata cu 200ml apa la temperatura camerei in care ati pus si sarea, apoi uleiul si se framanta. Dupa ce s-a incorporat toata faina, se lasa la dospit, acoperind aluatul; temperatura trebuie sa fie constanta si mai ridicata.
Se portioneaza in forme rotunde, ca niste chifle si se coace la foc potrivit.

Timp de preparare

nespecificat minute


Recomandari

Paine multicereale de casa.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions