Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Aperitiv Ligia


Ingrediente

5 oua, 50 gr. cascaval, sare, branza de oi, boia, piper, sare, ulei, cabanos


Mod de preparare

Mod de preparare
Se bat tare albusurile ssi se amesteca cu galbenusurile frecate anticipat, apoi se adauga cascaval ras marunt (circa 50 grame, un pic de sare), se pune toata in tava (de prajitura), la copt .Dupa ce vezi ca s-a copt ca pentru o omleta, o tai si o rulezi calda. Trebuie pusa hirtie speciala in tava, adica hirtie ca si pentru prajituri unsa cu ulei si se ruleaza calda. Dupa racire, se umple cu brinza de oi, boia, piper, sare. Daca e sarata brinza nu mai trebuie pusa sarea. Aceasta crema se amesteca bine si se intinde peste omleta. La margini se pune cabanos sau crenvusti fierti si se ruleaza strins. Dupa racire se taie feli subtiri.

Timp de preparare

aperitive minute


Recomandari

Mod de servire Se serveste atit calda cit si rece





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions