Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Aspic de pasare


Ingrediente

1kg pulpe inferioare de pasare, o ceapa mica, 100g telina, dafin, boabe de enibahar, sare, zeama de lamaie si optional usturoi.


Mod de preparare

Pulpele de pasare, curatate, se pun la fiert, impreuna cu ceapa, telina, dafinul, cateva boabe de ienibahar. Focul trebuie sa fie mic, vasul descoperit, iar apa doar sa acopere carnea.
Se fierb astfel pana se desprind carnea si cartilagiile de pe oase. Daca scad la fiert se poate completa cu zeama de carne. Stratul de grasime de deasupra, se aduna cu o lingura, la fel si spuma.
Cand sunt gata, se iau de pe foc, se strecoara zeama si se lasa la limpezit. Separat se raceste carnea si se dezoseaza, apoi se pun fasii de carne in bolurile in care se va servi.
Se mai strecoara o data zeama si cand este doar calduta, se adauga sarea, zeama de lamaie si optional usturoi pisat.
Se amesteca si se strecoara din nou. Pentru a fi sigure ca se incheaga, se poate folosi gelatina( conform instructiunilor specifice).
Se toarna zeama peste carnea din boluri si se da la rece. Pentru decor, puteti pune cate o frunza de leustean proaspat deasupra carnii inainte de a turna zeama.
Se serveste rece, cu hrean daca doriti sa fie mai condimentata, la aperitiv.

Timp de preparare

nespecificat minute


Recomandari

Aperitiv pentru mesele de revelion.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions