Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Cartofi frantuzesti


Ingrediente

5-6 cartofi mari (7-8 cartofi medii), 250 ml smintina, 50g unt, 30g pesmet, 4 oua, sare


Mod de preparare

Se curata bine cartofii de coaja, si se fierb circa 30 de minute intr-un vas acoperit. In apa in care fierb se adauga o lingurita de sare. Dupa ce s-au fiert, se taie cartofii in felii. Apoi se fierb ouale intr-un vas cu apa si o lingurita de sare aproximativ 5-6 minute. Dupa ce a trecut timpul, curatati ouale de coaja. Intr-un vas incapator adaugati jumatate din cantitatea de cartofi, peste care taiati 2 oua rondele, presarand si o jumatate de lingurita de sare fina.Se repeta procedeul si pentru restul de cartofi. Peste compozitie se adauga jumatate din smantana disponibila, pesmetul si untul. Vasul se introduce in cuptor si se lasa aproximativ 15 minute. Dupa ce e scos din cuptor, se adauga si smantana ramasa.

Timp de preparare

minute


Recomandari

De preferat sa se serveasca ca felul intai, sau ca felul doi, insa alaturi de o salata. Se poate servi si ca garnitura pentru fripturi





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions