Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Drob din pate si ciuperci


Ingrediente

Ingrediente: o cutie mare pate, o cutie ciuperci, 3 oua crude (si optional 3 oua fierte), 1 gogosar murat, o ceapa medie, 3 linguri de orez, 3 legaturi de marar, 5 linguri ulei, sare si piper dupa gust


Mod de preparare

Mod de preparare
Se fierbe orezul si se strecoara, ceapa se caleste putin in ulei, mararul se toaca fin, ciupercile si gogosarul se taie si ele cit mai marunt. Se amesteca pateul cu cipercile, gogosarul, orezul, mararul cele 3 oua crude, sare si piper dupa gust. Se unge cu ulei si se tapeteaza cu faina o tava mijlocie de chec, se pune compozitia in tava si daca doriti puteti sa infundati usor in compozitie cele 3 oua fierte si curatate de coaja. Se coace la foc potrivit 15-20 minute, pina cind face o crusta aurie.

Timp de preparare

30 min minute


Recomandari

Mod de servire Se serveste taiat felii de 1.5 cm grosime, cu gogosar murat sau cu mustar cu hrean si ornat cu frunze de patrunjel proaspat





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions