Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Pasta saraiu


Ingrediente

Scrumbii sarate 500g, cartofi 2Kg, unt 100g, lamaie 100g, piper dupa gust


Mod de preparare

Scrumbiile se curata de pielita, se fileaza de pe oase si se spala cu multa apa rece pentru a se desara.

Cartofii se spala si se coc in cuptor. Dupa ce s-au copt, se rup in doua si se cojesc. Cand s-au racit, se amesteca cu bucatile de scrumbie si se trec prin masina de tocat de mai multe ori sau printr-o sita deasa. Se adauga untul si zeama de lamaie, se condimenteaza cu piper si potriveste gustul cu sare. Se freaca totul cu telul sau cu o lingura de lemn pana ce devine o pasta spumoasa si omogena.

Timp de preparare

minute


Recomandari

Se consuma la inceputul mesei, ornata cu masline si felii de rosii, frunze de salata si patrunjel verde.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions