Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Rosii umplute cu salata de macrouri


Ingrediente

Rosii 2 kg macrouri 600 g dafin 2 foi mere 600 g ceapa 400 g lamaie 100 g franzela 150 g ulei 100 g unt 50 g piper sare


Mod de preparare

Se aleg rosii de aceeasi marime, se taie capacele, se scobesc cu o lingurita de scobit si se asaza cu gura in jos ca sa se scurga. Macrourile se fierb in apa cu sare, foi de dafin si piper, se scot din apa si se dezoseaza. Merele se curata de coaja si seminte si se taie in patru, iar ceapa se taie in bucati. Se trece prin masina de tocat mai intai pestele, apoi merele si ceapa, iar la sfarsit franzela taiata felii. Untul se freaca cu zeama de lamaie, se adauga pestele, ceapa, merele, franzela si uleiul si se amesteca pana ce se obtine o pasta spumoasa, cu care se umplu rosiile.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions