Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Rulada cu nuci


Ingrediente

BLATUL zahar pudra 250 g nuci 250 g cacao 50 g oua 6 buc faina 100 g CREMA zahar pudra 150 g unt 100 g galbenusuri fierte 2 buc lamaie 100 g


Mod de preparare

BLATUL. Galbenusurile se amesteca cu 200 g zahar pudra, se adauga nucile si cacaua. Albusurile se bat bine, se adauga restul de zahar, se incorporeaza albusurile in restul compozitiei si se adauga faina, putin cate putin. Se intinde compozitia intr-o tava pudrata cu faina si se coace la un foc iute, apoi se lasa sa se raceasca. CREMA. Untul se amesteca cu zaharul pudra, galbenusurile fierte si zeama de lamaie, pana ce se obtine o crema spumoasa. Se intinde crema pe toata suprafata blatului, se ruleaza blatul, se pune rulada la rece timp de doua ore si apoi se taie felii.

Timp de preparare

30 minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions