Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Taci si-nghite I (ochiuri pe mamaliguta)


Ingrediente

Malai 600 g telemea 250 g unt 150 g oua 10 buc ulei 50 g sare


Mod de preparare

Din malai, apa si sare se prepara o mamaliguta moale. Se toarna intr-o tava de cuptor unsa cu ulei jumatate din cantitatea de mamaliguta. Se presara peste mamaliguta 150 g telemea rasa si se pun 50 g unt taiat bucati mici. Se asaza pe deasupra al doilea strat de mamaliguta, apoi cu un polonic se fac in mamaliguta 10 locasuri, se sparge si se pune in fiecare locas cate un ou crud, se pune peste fiecare ou cate o bucatica de unt si se presara cu putina telemea. Se da tava la cuptor pentru gratinare.


Timp de preparare

55 min minute


Recomandari

Se consuma cald, de regula cate doua oua la portie.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions