Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Tarte cu ciuperci


Ingrediente

ciuperci 500g, faina 350g, unt 300g, otet o lingura, ceapa 250 g, oua 3 bucati, cascaval 60g, pesmet 125 g, lapte 250 ml, sare si piper dupa gust


Mod de preparare

Din 250g faina, 100g unt, otet, sare si apa se prepara o coca cu care se imbraca forme de tarte cu un strat gros de circa 1 cm. Formele astfel imbracate se aseaza pe o tava si se pun la cuptor la foc potrivit.
Ciupercile se curata, se spala si se toaca. Ceapa taiata marunt se caleste in unt, se adauga ciupercile, pesmetul, sare si piper dupa gust, se amesteca bine si se calesc impreuna timp de 10-15 minute. Cu aceasta compozitie se umplu tartele. Se fierb 2 oua tari, si curata, se taie in felii si se pun peste tartele umplute.
Separat, se caleste restul de faina in putin unt, se stinge cu lapte si se fierbe pana se ingroasa. Se lasa sa se raceasca putin, se adauga un ou si se amesteca bine. Tartele se acopera cu acest sos, se presara cascaval ras deasupra si se tin la cuptor, la foc potrivit, timp de 20 de minute.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions