Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Ciuperci conservate


Ingrediente

3 kg de ciuperci albe si mici 1 pliculet sare de lamaie 200 ml de otet la 1 litru de apa 1-2 foi de dafin cateva boabe de piper ienibahar sare


Mod de preparare

Se iau ciupercile se curata, se spala, se taie coditele, cele mici se lasa intregi; Se pun la fiert in apa clocotita cu sare si sare de lamaie, se fierb sub supraveghere pana isi pierd gustul de crud, apoi se scot din zeama, se lasa la scurs si se pun in borcane; Se pregateste solutia de conservare cu 200 ml otet la 1 litru de apa, foi de dafin, ienibahar, piper, sare care se pun sa fiarba impreuna, sa dea cateva clocote si sa se raceasca cca 5 minute la rece. Se toarna solutia de conservare in borcane, pana acopera ciupercile, se pun 2-3 linguri de ulei, se leaga borcanele si se pastreaza la rece.

Timp de preparare

120 minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions