Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Ciuperci in otet


Ingrediente

2 l otet 5 kg ciuperci 400 g sare 40 g piper boaba 50 g foi de dafin 20 g cuisoare (facultativ) 30 g marar 4 l apa


Mod de preparare

Se curata ciupercile proaspete, se sorteaza dupa marime, se spala in mai multe ape reci si se pun la scurs intr-o sita; Intr-un vas emailat se pun apa, otetul si sarea, se amesteca bine pana se dizolva sarea, apoi se adauga ciupercile si se pune vasul la foc pentru fierbere; Cind solutia a dat in fiert se indeparteaza spuma, se adauga condimentele si se mai fierbe cca 25 minute, timp in care se amesteca componentele, dupa care se lasa sa se raceasca; Se scot ciupercile cu paleta si se asaza in borcane, care se umplu cu solutia pregatita (rece). Se toarna la suprafata putin ulei si se leaga, se pastreaza la loc uscat si racoros.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions