Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Compot de pere


Ingrediente

1 kg pere, 150 g zahar, vanilie, 600 ml apa, lamaie


Mod de preparare

Se curata perele de coaja, se lasa intregi sau bucati, se scot semintele si partile necomestibile, se taie cele mijlocii sau cele mari in doua sau in patru.
Daca se folosesc pere zemoase, se lasa sa se inabuse direct in sirop de vanilie. Se scurg de zeama si se aseaza intr-o compotiera. Se scade siropul si, dupa ce s-a racit, se toarna deasupra perelor.
Daca se utilizeaza pere mai tari, se freaca cu zeama de lamaie, dupa ce s-au caratat de coaja si se inmoaie cateva minute in apa fierbinte, in care s-a pun putina zeama de lamaie, pentru a le fragezi. Se fierb apoi la fel cum s-a procedat cu perele zemoase si se aranjeaza la fel. Preparate ca mai sus, perele raman albe.
Compotul de pere rosii se prepara fierband fructele intr-un sirop de vin rosu, in care se introduce putina coaja de lamaie si scortisoara.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions