Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Compot de piersici


Ingrediente

1 kg piersici, 150g zahar, 600 ml apa, vanilie


Mod de preparare

Piersicile proaspete se introduc repede in apa fierbinte pentru a se curata usor pielita, apoi se scurg, se desfac in doua si se scot samburii. Se pun jumatatile de piersici intr-un castron, se presara praf de vanilie si se lasa sa se raceasca. Separat se prepara un sirop din zaharul indicat.
Se aranjeaza piersicile intr-o compotiera si se stropesc cu sirop, dupa ce s-au racit.
Daca piersicile sunt prea tari, se curata de coaja, se desfac in jumatati si se scot samburii. In acest caz, fructele trebuie lasate sa se inmoaie in apa clocotita. Apoi se scot din apa, se scurg si se pun intr-un castron. Se toarna deasupra lor o parte din siropul clocotit, aromatizat cu praf de vanilie in care se lasa fructele timp de 2- 2 1/2 ore.
Se aranjeaza piersicile intr-o compotiera, se fierbe in continuare restul de sirop, ca sa scada, si dupa ce s-a racit, se toarna peste fructe.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions