Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Nectar de caise


Ingrediente

4 kg caise 1 kg zahar 2 pahare apa


Mod de preparare

Se aleg caise coapte, sanatoase, nemucegaite sau viermanoase, se curata de codita, se spala si se lasa sa se scurga apa, dupa care se scot samburii. Jumatatile de caise se pun intr-un vas emailat, se adauga apa si se lasa sa dea un clocot 8-10 min., dupa care caisele se trec prin strecuratoare sau sita. Se adauga zaharul si se mai fierbe o data amestecul timp de 10 min., la un foc nu prea iute. Sticlele, dupa ce au fost spalate se incalzesc si nectarul inca in stare calda se toarna in sticle. Sticlele nu se vor umple complet, ci se va lasa spatiu liber de doua degete, dupa care se pun la sterilizat pe baie de apa. Sticlele de 0.5 l se sterilizeaza 15 min., iar cele de 1 l 25 min. Dupa sterilizare, sticlele se astupa cu dopuri oparite si se pun la racit.

Timp de preparare

60 minute


Recomandari

Se pastreaza intr-un loc rece.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions