Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Zacusca cu ciuperci


Ingrediente

1 kg de ciuperci 25 gogosari 1 kg ceapa 1,5 l suc de rosii 1/2 l ulei


Mod de preparare

Se fierb ciupercile dupa care se scot din apa si se dau prin masina; Intre timp ceapa se tine un pic in apa rece pentru a nu te ustura ochii si se ia pe rand si sa da prin masina (poti sa o tai si cu cutitul, dar iti va lua mult mai mult timp); In apa ramasa de la ciuperci se adauga uleiul si se fierbe ceapa maruntita; Intre timp gogosarii spalati si curatati de seminte se dau cruzi prin masina; Toate ingredientele se pun la cuptor intr-o oala mare si se amesteca din cand in cand (daca le pui pe aragaz trebuie amestecat continuu pentru a nu se prinde compozitia de fundul oalei); Compozitia se tine la cuptor pana cand scade bine (nu vrem sa avem o zacusca prea apoasa); Pregatim cam 10 borcane de 1/2 l care au capac ce se insurubeaza; Pentru a pune zacusca in borcane trebuie ca atat aceasta cat si borcanele sa fie fierbinti (acestea se tin in prealabil la cuptor); Cand punem zacusca in borcane este bine sa asezam borcanul pe o lama de cutit; Se verifica ca borcanul sa fie bine inchis, altfel zacusca va fermenta; Borcanele se acopera cu o patura de lana pana a 2-a zi, dupa care pot fi duse in camara.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions