Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Zacusca picanta


Ingrediente

10 vinete 10 gogosari 500 ml ulei 10 rosii mari 2-3 capatani de usturoi 5 cepe mari 1-2 foaie de dafin sare si piper


Mod de preparare

Se coc vinetele, se curata si se lasa pe o planseta inclinata sa se scurga; Se coc gogosarii, se curata, se lasa sa se scurga, se curata de seminte si de vinisoare si se taie in patratele; Se taie ceapa marunt si se caleste in ulei, la foc mic pana cand devine transparenta; Se adauga usturoiul curatat si taiat marunt sau zdrobit, rosiile curatate de pielita si taiate felii, gogosarii, vinetele tocate, sare si piper dupa gust si se lasa sa fiarba; Cand sosul s-a ingrosat si uleiul se alege deasupra, zacusca este gata si se da jos de pe foc; Se toarna fierbinte in borcane de 400 g, lasand un spatiu gol de 2 cm din marginea borcanului, in fiecare borcan se pune deasupra cate o lingura de ulei fierbinte. Se sterilizeaza la bain-marie in prima zi 20-25 minute, iar in a doua zi 10 minute.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions