Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Alivanca moldoveneasca


Ingrediente

Malai 225 g lapte 900 ml smantana 300 g unt 100 g zahar 125 g branza devaci 200 g oua 2 buc zahar vanilat 1 plic praf de copt 1 plic sare


Mod de preparare

Malaiul se opareste cu lapte fiert. Branza de vaci se freaca cu 50 g zahar si ouale, pana ce se obtine o pasta omogena. Se amesteca cu malaiul oparit, se adauga 100 g smantana, 80 g unt, sare si praf de copt. Se unge o tava cu restul untului, se toarna compozitia intr-o tava si se coace in cuptor, la inceput la un foc iute si se continua coacerea la un foc potrivit. Cand alivanca este gata, se scoate din cuptor, se portioneaza si se serveste cu smantana amestecata cu restul de zahar si zahar vanilat.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions