Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Baclava II


Ingrediente

1 pachet foi de placinta, 150g unt sau amestec de unt cu ulei, 400g nuci, 300g zahar, 400ml apa, esenta de rom.


Mod de preparare

Se unge tava cu unt sau amestecul cu ulei si se aseaza jumatate din pachetul de foi, una cate una, ungand-o pe fiecare in parte. Se aseaza stratul de nuca macinata, cat mai uniform, dupa care se astern celelalte foi, tot una cate una, unse fiecare in parte. Dupa ce se unge si deasupra, se taie placinta cu grija, in patrate micute sau romburi, pentru a fi usor de servit. Punem tava la cuptor 30 de minute, la foc potrivit. Preparam un sirop din apa si zahar; cand se ingroasa, luam de pe foc si adaugam esenta de rom. Scoatem placinta si turnam cu grija siropul fierbinte. Acoperim tava cu hartie de copt si un prosop pentru a se inabusi putin. Lasam in continuare acoperit pana se raceste. Cu cat se patrunde mai bine, cu atat este mai placuta ca gust si aroma.
Se recomanda a se consuma a doua zi.

Timp de preparare

60 minute


Recomandari

Desert





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions