Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Budinca de cornuri si mere


Ingrediente

Cornuri 250 g unt 100 g oua 4 buc mere 750 g gris 50 g zahar 250 g lapte 300 ml vanilie 1/2 baton razatura de coaja de lamaie 20 g stafide50 g pesmet 25 g sirop de fructe 200 ml


Mod de preparare

Se fierbe laptele impreuna cu 50 g zahar si vanilia, se lasa sa se raceasca si se taie peste cornurile taiate felii subtiri. Merele se curata, se dau pe razatoare si se calesc in unt. Se adauga 150 g zahar si 50 g gris. Se unge un graten cu unt, se pudreaza cu pesmet, se asaza feliile de cornuri si stafidele, iar pe deasupra se toarna galbenusurile de ou, care au fost amestecate cu 50 g zahar, razatura de coaja de lamaie si restul de lapte. Se da tava la cuptor timp de 30 min., se scoate vasul din cuptor, se asaza deasupra merele. Albusurile se bat bine cu restul de 50 g zahar, se toarna albusurile peste mere, se netezeste suprafata si se da vasul la cuptor pentru gratinare.

Timp de preparare

30 min minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions