Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Buseuri cu nuci


Ingrediente

FOIETAJUL faina 900 g unt 800 g otet 10 ml sare CREMA nuci 400 g pesmet 250 g coaja rasa de lamaie 30 g zahar 400 g zahar vanilat 1 plic SIROPUL zahar 400 g coaja rasa de lamaie 10 g DECORUL oua 2 buc


Mod de preparare

Din 800 g faina, apa, otet si putina sare se prepara o coca consistenta, se lasa sa se odihneasca 30 min., apoi se intinde pe o planseta. Untul se amesteca cu 100 g faina si se intinde pe intreaga suprafata a aluatului. Se indoaie marginile aluatului spre interior, se impatureste in patru si se intinde din nou cu sucitorul. Se lasa la rece 15 min., apoi se repeta operatia de inca 3-4 ori. Se opareste pesmetul cu un sirop de zahar, se adauga zaharul vanilat, coaja rasa de lamaie si nucile (jumatate tocate cu cutitul si jumatate macinate). Se intinde foietajul crud, se taie in straifuri lungi, cu latimea de 12 cm, se asaza umplutura pe una din laturile lungi, se ruleaza, se ung rulourile pe deasupra cu ou, se taie bucati cu ajutorul unui cutit cu lama calda, se asaza in tavi si se coc la un foc potrivit. Din zahar, coaja rasa de lamaie si apa se prepara un sirop, cu care se insiropeaza buseurile inainte de a se raci.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions