Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Chec I (turta momarlanului)


Ingrediente

Faina 400 g zahar tos 200 g oua 3 buc unt 150 g iaurt 400 ml nuci 100 g stafide 50 g rahat 100 g lamaie 100 g praf de copt 1 plic zahar pudra 30 g zahar vanialat 1 plic sare


Mod de preparare

Untul, galbenusurile, zaharul si putina sare se amesteca, pana ce se obtine o crema spumoasa. Se incorporeaza iaurtul si faina, care se pune putin cate putin, amestecandu-se bine. Praful de copt se dizolva in zeama de lamaie si se adauga la compozitie impreuna cu nucile taiate felii, stafidele (care au fost tinute in apa cateva ore iar apoi scurse bine si pudrate cu faina), rahatul taiat cuburi si pudrat cu faina si coaja de lamaie rasa. La sfarsit se adauga albusurile batute spuma, amestecand usor. Se tapeteaza cu hartie o tava si se toarna in ea compozitia pentru chec, se da la cuptor, si, dupa ce s-a copt, se pudreaza cu zahar amestecat cu zahar vanilat.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions