Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Chec III (din Baragan)


Ingrediente

Faina 800 g margarina 300 g zahar 300 g oua 8 buc coniac 100 ml vanilie 1/2 baton lamaie 100 g stafide 100 g nuci sau alune 50 g coajade portocala confiata 50 g praf de copt 1 plic


Mod de preparare

Se amesteca 150 g zahar, untul si galbenusurile de ou, pana se obtine o crema spumoasa, se adauga coaja de lamaie rasa, vanilia pisata foarte marunt in piulita, stafidele, nucile, coaja de portocala confiata taiata julien si praful de copt dizolvat in zeama de lamaie. Albusurile se bat cu restul de zahar, pana ce se obtine o spuma deasa. Se amesteca cele doua compozitii si se adauga faina, putin cate putin. Se asaza compozitia in tavi tapetate cu hartie alba si se coace, mai intai la un foc iute iar, dupa ce checul a crescut, se continua coacerea la un foc potrivit.

Timp de preparare

60 minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions