Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Chec de ciocolata cu ricotta


Ingrediente

250 g faina alba ,,000, 100 g ricotta, 100 g ciocolata menaj, 200 g zahar, 100 g alune, 50 g unt, 2 oua, 1 plic zahar vanilat, 3 linguri drojdie uscata, 2 linguri lapte, 1 lingura pesmet, sare


Mod de preparare

Intr-un castron mare bate indelung ouale cu zaharul pana isi dubleaza volumul. Trebuie sa obtii o compozitie spumoasa. Toarna in fir subtire untul topit la bain-marie sau in cuptorul cu microunde. Incorporeaza ricotta, un praf de sare, zaharul vanilat si faina cernuta impreuna cu drojdia. Daca rezulta o compozitie prea densa, toarna putin lapte. Adauga alunele taiate mare. Pune ciocolata si laptele intr-o craticioara, topeste-o la bain-marie si incorporeaz-o in compozitie. Toarna totul intr-o forma de chec unsa cu unt si presarata cu pesmet. Coace 55 de minute la 150 C. Lasa checul sa se raceasca si inainte de a-l servi presara-l cu zahar pudra.


Timp de preparare

90 minute


Recomandari

Desert





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions