Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Clatite cu spanac si cascaval


Ingrediente

Ingrediente: umplutura: 250 g cascaval,100 g parmezan ras, 250 g spanac, un ou, 10 felii piept ardelenesc taiat in 2, sare, piper, 100 ml supa de legume, putin unt sau margarina


Mod de preparare

Mod de preparare
Frunzele de spanac se oparesc si se lasa la scurs. Se amesteca cu cascavalul, ou, sare si piper. Se umplu clatitele, se ruleaza si apoi se taie in doua. Se infasoara jumatate din clatite in piept ardelenesc si se aseaza in cratita in picioare, alternind cu clatite neinfasurate. Se toarna deasupra supa de legume, se presara cu doua linguri cascaval ras. Din loc in loc se pun bucati mici de unt. Se pune cratita 30 min la cuptor.


Timp de preparare

55 min minute


Recomandari

Mod de servire Se servesc calde scaldate in sosul lor.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions