Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Cornuri cu nuci


Ingrediente

ALUATUL faina 500 g galbenusuri 6 buc zahar 50 g unt 500 g sare UMPLUTURA albusuri de ou 10 buc zahar 200 g nuci 150 g DECORUL galbenusuri 2 buc zahar pudra 50 g nuci 100 g


Mod de preparare

Din faina, 6 galbenusuri, zahar, sare, 100 g unt si apa se prepara o coca ce se intinde cu sucitorul. Cu restul de unt se acopera intreaga suprafata a foii de coca, se impatureste si se intinde din nou foaia. Operatia se repeta de 3-4 ori, lasand aluatul sa se repauzeze in frigider cate 15 min. dupa fiecare impaturire. Dupa ultima impaturire se intinde foaia din nou, se taie triunghiuri mici, pe care se asaza umplutura, se ruleaza triunghiurile si se formeaza cornulete, care se ung pe deasupra cu galbenus si se presara cu nuci macinate. Dupa coacere se pudreaza cu zahar. Umplutura se prepara astfel: albusul se bate cu zaharul, iar la sfarsit se adauga nucile macinate.

Timp de preparare

minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions