Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender



poze nunta

Crema de avocado


Ingrediente

1 fruct de avocado, 3 linguri unt de arahide, 3 linguri gem sau dulceata (dupa gust), suc proaspat de la o portocala, 50ml cognac, 1 lingura de stafide, apa de portocale (optional), ciocolata amaruie, migdale macinate.


Mod de preparare

Se taie fructul de avocado in doua si se scoate cu lingura miezul; se adauga toate ingredientele de mai sus in blender si se amesteca bine. Ciocolata este bine sa fie maruntita in prealabil, fiind dura. Gustati crema si potriviti-o din punct de vedere dulce-acru. Pentru cei care au digestie dificila, adaugati un varf de cutit de cardamon (accentueaza si aromele).
Se raceste bine si se serveste ca desert.
O varianta in care componentele ies mai bine in evidenta este cea in care taiati samburii de migdale in bucati mai mari, iar stafidele le umflati in cognac cu o seara inainte si adaugati acestea la sfarsit, apoi raciti.

Timp de preparare

10 minute


Recomandari

Desert racoritor.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions