Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Figaro


Ingrediente

Faina 600 g zahar 180 g oua 6 buc unt 300 g praf de copt 1+1/2 plic marmelada 200 g nuci 300 g zahar pudra 425 g albusuri 7 buc faina 50 g


Mod de preparare

Din faina, 180 g zahar, 6 oua, 300 g unt si praf de copt se face un aluat care se framanta, se cresteaza si se lasa sa stea doua ore la rece, se intind foi cu grosimea de 2 cm de marimea si forma tavilor, se asaza in tavi, se coc pe jumatate, se scot din cuptor si se asaza deasupra un strat de marmelada, se toarna deasupra glazura, se niveleaza, se dau din nou la cuptor si se coc la un foc potrivit. Se portioneaza inainte de a se raci prajitura. Glazura se prepara astfel: albusurile se bat impreuna cu zaharul pudra, se pune cazanelul intr-un bain-marie si se incalzeste, se adauga nucile macinate, amestecandu-se tot timpul, iar la sfarsit se adauga 50 g faina.

Timp de preparare

60 minute


Recomandari






Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions