Home Retete Articole Blender Forum Contact

Publicitate pe Gastronomicus


Promoveaza-te intr-o zona de vizibilitate maxima in domeniul retetelor culinare si al gastronomiei. Pentru mai multe detalii...


Cauta
Sau combina in Gastroblender





Placinta cu nuci


Ingrediente

Faina 280 g unt 280 g oua 10 buc zahar 360 g nuci 280 g coaja rasa delamaie 40 g


Mod de preparare

Din unt, faina, 80 g zahar si un galbenus se face un aluat, care se framanta bine, se lasa sa se odihneasca doua ore si se imparte in doua parti egale. Se unge o tava cu unt, se intinde in ea prima foaie, peste care se intinde umplutura preparata astfel: galbenusurile ramase se amesteca cu 280 g zahar, coaja de lamaie rasa si nucile macinate, iar la sfarsit se incorporeaza albusurile batute bine. Se intinde aceasta compozitie peste coaja de coca din tava, se acopera umplutura cu a doua foaie de aluat fraged si se coace la cuptor la un foc potrivit.

Timp de preparare

60 minute


Recomandari

Cand este gata, se pudreaza cu zahar si se portioneaza.





Articole Gastronomicus

Alimente pentru o stare de bine


Avocado- contine super antioxidantul glutation care intareste sistemul imunitar si sustine un sistem nervos sanatos. Cacao Cruda- bogata in magneziu si determina creierul sa produca opioide naturale pentru o stare de bine. Spanacul- este un super-aliment foarte bogat in nutrienti si produce minuni pentru sanatatea, stare de bine si imunitate. Semintele Chia- sursa bogata vegetala de Omega3, foarte bogata in amino-acizi. Seminte de floarea soarelui- sunt bogata in vitamin E, selenium, magneziu, toate sustinand starea ta de bine. Ardei grasi- bogati in vitamina C, care inhiba secretia de cortisol- hormonul stresului. Cei mai bogati sunt cei galbeni, urmati de cei rosii si

Combinatii culinare


Fiecare anotimp are specificul sau culinar si farmecul sau inclusiv pe mesele noastre. Bucuria cu care ne asezam la masa depinde si de cum arata mancarea noastra, cum miroase sau ce efecte are in urmatoarele ore de dupa masa. Suntem in Postul Craciunului si foarte multa lume gateste fara carne. Iata cateva alternative de a combina legume, atat pentru a obtine o mancare echilibrata din punct de vedere nutritional, cat si usor de digerat. Fasolea uscata este un aliment la indemana si de sezon. De asemenea are valoare nutritionala mare, doar ca poate genera balonari si disconfort. O puteti asocia foarte bine cu salata verde, dar o puteti gati impreuna cu dovlecei (proaspeti sau

Copyright 2007 Gastronomicus.ro, Toate drepturile rezervate

Folosirea site-ului Gastronomicus - Retete Culinare se face cu respectarea Termenilor de utilizare
Creat de Digital Illusions